Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Case Studies

PAG Group z systemem do zarządzania sprzedażą

Skuteczne zarządzanie sprzedażą w firmie, która dynamicznie się rozwija, często wymaga wsparcia poprzez narzędzie IT. Takie, w którym znajdują się wszystkie dokumenty sprzedażowe i które pozwala monitorować ich przepływ. Również takie, dzięki któremu dokładnie wiadomo, co się dzieje z zamówieniem od jego złożenia po dostarczenie towaru pod drzwi klienta. Właśnie takie rozwiązanie zaczęliśmy projektować dla PAG Group.

 

PAG Group zajmuje się dostarczaniem nowych samochodów różnych marek na zamówienie. Dotychczas do zarządzania procesami sprzedaży, tj. przyjęcia zamówienia, jego realizacji i jego późniejszą logistyką firmie wystarczały standardowe programy typu Excel. Jednak w miarę rozwoju przedsiębiorstwa rozrastały się także jego wewnętrzne procesy i narzędzia te przestały spełniać swoje funkcje.

Już od dłuższego czasu przymierzaliśmy się do wdrożenia rozwiązania, które ułatwi nam zarządzanie procesem sprzedaży. Zależało nam, by wszystkie oferty, zamówienia i umowy znalazły się w jednym miejscu, co pozwoli nam utrzymać wysoką jakość świadczonych usług. Potrzebowaliśmy partnera, który przyjrzy się naszym wewnętrznym procesom i “zrobi z nimi porządek”. Programę znałam od lat - wspólnie organizowaliśmy pierwszy na świecie Hapticathon, gdzie zespół dał się poznać jako godny zaufania. Wiedziałam również, że Programa blisko współpracuje z innymi firmami z branży motoryzacyjnej, co tylko utwierdziło mnie w decyzji o zarekomendowaniu Programy do stworzenia systemu dla nas - mówi Marta Pawłowska z działu sprzedaży PAG Group.

Oprócz wyżej opisanych elementów, za pośrednictwem narzędzia przedsiębiorstwo będzie mogło m.in. generować przekrojowe raporty sprzedaży, weryfikować popularność marek aut i badać trendy w ich sprzedaży. W systemie zostanie zaimplementowany również moduł powiadomień i komentarzy.

Współpracę z PAG Group rozpoczęliśmy w czerwcu, natomiast już w październiku firma zacznie zarządzać procesem sprzedaży z wykorzystaniem gotowej aplikacji web. Jak dotąd przeprowadziliśmy dokładną analizę procesów biznesowych PAG Group. Na tej podstawie przygotowaliśmy prototypy narzędzia, dzięki którym klient zobaczył, jak rozwiązanie będzie wyglądać i jak będzie działać. Szczególnie cieszy nas reakcja PAG Group na te prototypy - firma dostrzegła realną wartość z ich przygotowania. Zobaczyła, że jej procesy zostały odzwierciedlone 1:1 i przekonała się, jak wdrożenie rozwiązania pomoże im je usprawnić. Wie, że idziemy w dobrym kierunku - podsumowuje Maja Burdajewicz, kierownik projektu.

PAG Group to nasz kolejny klient funkcjonujący w branży motoryzacyjnej.

 

Informacje o PAG Group

PAG Group zajmuje się dostarczaniem nowych samochodów różnych marek na zamówienie. Firma zadebiutowała na rynku motoryzacyjnym w 2013 roku, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie przedsiębiorstw na nowe auta w atrakcyjnych cenach. Od lat współpracuje z największymi grupami dealerskimi w Polsce, oferując samochody marek m.in. Volvo, Volkswagen, Skoda, Nissan, Renault, Peugeot, BMW, Audi, Mercedes, Infinity, Ford, Seat, Suzuki oraz innych.
Strona internetowa: www.pag-group.pl

 


Udostępnij:
[] []