Paweł Elbanowski o technologii rozpoznawania obrazu podczas Mobile Trends Conference 2018
Jak angażować klienta i sprawić, by CTA było sexy? Czym jest technologia rozpoznawania obrazu? Co z tym wszystkim wspólnego ma Netflix? O tym wszystkim, i nie tylko, opowiada Paweł Elbanowski podczas swojej prezentacji na Mobile Trends Conference 2018 - największym wydarzeniu branży mobile w Polsce.
To już 7. edycja imprezy Mobile Trends Conference, która jest okazją do spotkania przedstawicieli największych korporacji, agencji marketingowych i firm IT, a także wszystkich entuzjastów i pasjonatów mobile. Przez dwa dni dyskutują o przyszłości mobile i najważniejszych trendach w branży. Oczywiście, na takim wydarzeniu nie mogło zabraknąć i nas. W gronie ekspertów zaproszonych do poprowadzenia prelekcji znalazł się Paweł Elbanowski, który pokazał, jak wykorzystać technologię rozpoznawania obrazu do budowania niesamowitego customer mobile experience,a także jak tworzyć “sexy CTA”.
W swojej prezentacji, Paweł opowiada m.in. o Recognize.IM - naszej autorskiej technologii skanującej i rozpoznającej obraz. Do tej pory korzystały z niej takie marki, jak Coca-Cola, PZU, Knorr czy Lubimyczytać.pl. Dzięki niej stworzyły nie tylko fantastyczne kampanie marketingowe oparte na sexy CTA, ale także zwiększyły świadomość marki, nawiązały interakcje z konsumentem oraz zrealizowały założone cele biznesowe i sprzedażowe.
Zainteresował Cię temat budowania mobile customer experience przy pomocy technologii rozpoznawania obrazu? Nie mogło być Cię na Mobile Trends Conference? Zapraszamy do zapoznania się prezentacją Pawła Elbanowskiego, aby poznać potencjał drzemiący w obrazie i Recognize.IM.
-> Masz pomysł na wykorzystanie technologii rozpoznawania obrazu? Napisz krótki mail na hello@programa.pl lub zadzwoń +48 577 196 681 - poznaj nas i daj się poznać!